9. IMPORTANȚA BIBLIOTECILOR ȘCOLARE/CDI,
CA STRUCTURI INFO-DOCUMENTARE
9.1. Criterii curriculare
Programul urmăreşte dezvoltarea capacităţilor info-documentare, manageriale ale bibliotecarilor şcolari. Astăzi, într-un mediu competitiv și într-o continuă schimbare, rolul bibliotecarului şcolar devine mult mai complex. El trebuie să devină un manager, trebuie să fie inspirat, să încerce să aibă o viziune clară asupra viitorului serviciilor de informaţii. Va trebui să posede capacităţi de comunicare, motivare şi leadership şi să asimileze abilităţile manageriale de bază: de organizare, planificare, coordonare, informare, comunicare, marketing, prelucrarea datelor, control.
TEME ABORDATE: |
TIMP ALOCAT |
Serviciile bibliotecilor școlare și CDI, ca structuri info-documentare |
4 ore |
Managementul activităților: Planificare, Marketing, Coordonare, Organizare |
10 ore |
Comunicare, motivare şi leadership |
6 ore |
TOTAL |
20 ore |
9.2. Resurse umane: