10. ELEMENTE DE PLANIFICARE, PROIECTARE ŞI DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CONDIŢII SIMULTANE
 

10.1. Criterii curriculare

  • Public ţintă vizat: învăţători

  • Limba de predare: Limba română

  • Justificare:

Creşterea numărului de clase cu predare în regim simultan, insuficienta abordare a tematicii în formarea iniţială a cadrelor didactice, carenţele de ordin metodic constatate cu ocazia inspecţiilor şcolare.

  • Durata: 16 ore

  • Locaţia: Zona Topliţa

  • Curriculum-ul programului

    • Competenţe vizate

      • Planificarea, proiectarea activităţii didactice în condiţii simultane;

      • Utilizarea adecvată a conceptelor şi teoriilor din ştiinţele educaţiei;

      • Utilizarea metodelor şi strategiilor de predare adecvate particularităţilor individuale/ de grup, scopului şi tipului lecţiei;

      • Stabilirea materialelor şi auxiliarelor didactice utilizate în activităţile de învăţare;

      • Utilizarea optimă a factorilor spaţio-temporali în vederea eficientizării procesului instructiv-educativ.

    • Planificarea pe module tematice-timp alocat

TEME ABORDATE

TIMP ALOCAT

Planificarea activităţii didactice în condiţii simultane

2 ore

Proiectarea activităţii didactice la două, trei sau patru clase simultane

4 ore

Organizarea procesului de predare -învăţare în regim simultan

2 ore

Strategii didactice eficiente în procesul de predare-învăţare-evaluare

6 ore

Evaluare

2 ore

Total

16 ore

  • Calendarul programului: februarie-martie 2017

  • Modalităţi de evaluare a cursanţilor: Portofolii

10.2. Resurse umane:

  • Formatori implicaţi: Mîndru Elena, inspector şcolar, ISJ Harghita

  • Responsabil program: Kovács Dorina, profesor metodist, C. C. D. Harghita

10.3. Criterii economice

  • Număr total de cursanţi planificaţi: 20/1 grupă

  • Program susţinut de I.Ş.J. Harghita


Casa Corpului Didactic "Apáczai Csere János" Pedagógusok Háza
Mun. Miercurea Ciuc, Județul Harghita