9. ELEMENTE DE PLANIFICARE, PROIECTARE ŞI DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CONDIŢII SIMULTANE

9.1. Criterii curriculare

  • Public ţintă vizat: învăţători
  • Limba de predare: română
  • Justificare:

Creşterea numărului de clase cu predare în regim simultan, insuficienta abordare a tematicii în formarea iniţială a cadrelor didactice, carenţele de ordin metodic constatate cu ocazia inspecţiilor şcolare.

  • Durata: 16 ore
  • Locaţia: Zona Topliţa
  • Curriculum-ul programului
    • Competenţe vizate
      • Planificarea, proiectarea activităţii didactice în condiţii simultane;
      • Utilizarea adecvată a conceptelor şi teoriilor din ştiinţele educaţiei;
      • Utilizarea metodelor şi strategiilor de predare adecvate particularităţilor individuale/ de grup, scopului şi tipului lecţiei;
      • Stabilirea materialelor şi auxiliarelor didactice utilizate în activităţile de învăţare;
      • Utilizarea optimă a factorilor spaţio-temporali în vederea eficientizării procesului instructiv-educativ.
    • Planificarea pe module tematice-timp alocat

TEME ABORDATE

TIMP ALOCAT

Planificarea activităţii didactice în condiţii simultane

2 ore

Proiectarea activităţii didactice la două, trei sau patru clase simultane

4 ore

Organizarea procesului de predare -învăţare în regim simultan

2 ore

Strategii didactice eficiente în procesul de predare-învăţare-evaluare

6 ore

Evaluare

2 ore

 Total

16 ore

  • Calendarul programului: februarie-martie 2018     
  • Modalităţi de evaluare a cursanţilor: Portofolii

9.2. Resurse umane:

  • Formatori implicaţi: Mîndru Elena, inspector şcolar, ISJ Harghita
  • Responsabil program: Parfeni Aurora, profesor metodist, C. C. D. Harghita

Taxa de participare: 0 lei


Casa Corpului Didactic "Apáczai Csere János" Pedagógusok Háza
Mun. Miercurea Ciuc, Județul Harghita