Învățătorul modern – provocări în lumea digitală
Termen de înscriere: 5 ianuarie 2022
Demarare program: 11 ianuarie 2022
|
||
Public ţintă vizat: |
||
învățători / institutori / profesori pentru învățământul primar |
||
Limba de predare: |
||
Limba română |
||
Justificare: |
||
Scopul activităților: Familiarizarea cursanților cu diverse platforme, instrumente și aplicații în vederea realizării de resurse digitale proprii și integrarea acestora în activitatea la clasă, îmbunătățind astfel actul didactic. |
||
Competențe vizate:
|
||
Durată curs: |
||
24 ore |
||
Forma de organizare a programului: blended-learning |
||
TEME ABORDATE |
Timp alocat |
|
Tehnologii digitale – termeni și concepte |
2 ore |
|
Platforme educaționale, instrumente și aplicații digitale pentru comunicare, colaborare, creare de conținut
|
16 ore |
|
Modalități de integrare a resurselor și instrumentelor digitale în lecții |
4 ore |
|
Evaluare |
2 ore |
|
Total ore curs |
24 ore |
|
Calendarul programului: |
||
Grupa 1 |
11, 12, 18, 19, 25 ianuarie 2022 |
|
Modalităţi de evaluare a cursanţilor: portofoliu cu proiecte și activități practice |
||
|
||
Braic Carmen-Elena, profesor învățământ primar - Cifu Mirela, profesor învățământ primar - |
||
Responsabil program: |
||
Kovács Dorina, profesor metodist, Casa Corpului Didactic „Apáczai Csere János” |
||
3. Criterii economice |
||
Număr total de cursanţi planificaţi: 25 – 30 participanți / 1 grupă | ||
Taxă de participare: 150 lei/cursant |