Criterii curriculare |
|||
Public ţintă vizat: Cadre didactice |
|||
Limba de predare: Limba maghiară |
|||
Justificare: |
|||
Programul oferă: Ateliere de lucru prin metoda învățării experențiale pe tema bullyingului în rândul elevilor, pregătirea cadrelor didactice privind asumare unor responsabilități specifice, relevante din perspectiva combaterii situațiilor de bullying în școli, creșterea nivelului de conștientizare al profesorilor cu privire la factorii care facilitează și împiedică rezolvarea situațiilor de bullying. |
|||
Durată curs: 24 ore |
|||
Locul de organizare al programului: |
|||
Curs prin prezență fizică cu activități de consolidare online, blended learning |
|||
Curriculum-ul programului – Competențe vizate |
|||
|
|||
Planificarea pe module tematice-timp alocat |
|||
TEME ABORDATE |
Timp alocat |
||
Modalități prin care situațiile de bullying pot fi identificate și conștientizate în școli de către cadrele didactice, elevi și părinți Diferențierea fenomenului de bullying de situațiile de conflict |
4 ore face to face+ 2 ore online |
||
Intervenție prin practici restaurative în situații de bullying Urmărirea relațiilor și a dinamicii de grup |
4 ore face to face+ 2 ore online |
||
Factorii care facilitează și împiedică rezolvarea situațiilor de bullying Colaborarea și munca în echipă cu adulții din școală și din afara școlii |
4 ore face to face+ 2 ore online |
||
Studii de caz, întrebări, feed-back |
4 ore face to face+ 2 ore online |
||
Total ore curs |
24 ore |
||
Calendarul programului |
|||
Grupa 1 |
Cf. planificarii lunare/semestriale anul şcolar 2022-2023 |
||
Modalităţi de evaluare a cursanţilor: Portofoliu |
|||
Resurse umane |
|||
Formatori implicaţi: |
|||
Boros Melinda consilier școlar – CJRAE seria G 00304359 Tőkés Éva consilier școlar – CJRAE Formator Seria E, nr.0040061 |
|||
Responsabil program: |
|||
Kovács Dorina, profesor metodist, Casa Corpului Didactic „Apáczai Csere János” |
|||
Criterii economice |
|||
Număr total de cursanţi planificaţi: |
18-20 participanți / 1 grupă |